Monday, November 18, 2013

REVIEW | MAC LIPSTICK: PLEASE ME

Vorige maand was ik jarig en dat was voor mij als arme student een goeie reden om een nieuwe MAC lippenstift te vragen voor mijn verjaardag. Zoals je wel kunt zien zijn de eerste 7 foto's met mijn mobiel gemaakt. Nu ik een nieuwe camera heb kan ik niet meer wennen aan minder! Toch heb ik deze foto's er op gezet, omdat ik de lippenstift onaangeraakt op de foto wilde nemen (ik had mijn nieuwe camera toen nog niet). Op de laatste foto zie je wel duidelijk dat ik mijn Canon 600D heb gebruikt. *Tevreden momentje*

Al een tijd zocht ik naar een mooie matte lippenstift, aangezien de rest die ik in mijn bezit heb allemaal een glans bevatten. Ik besloot uit school een kijkje te nemen in de Bijenkorf in Amsterdam, waar ik eigenlijk de gewaagde 'Talk That Talk' lippenstift van Rihanna hoopte tegen te komen. Die was toen net een paar dagen uit, en natuurlijk helemaal uitverkocht. Helaas! Een nude kleur past ook altijd wel in mijn make-up verzameling, maar ik had nog een beetje over en besloot voor een zacht roze kleur te gaan. Past lekker (bijna) overal bij en is nog mat ook. Het werd uiteindelijk de 'Please Me' lippenstift (€18,50) en ben er nog steeds ontzettend blij mee. Net als de 'Creme d' Nude' ruikt hij lekker en voelt hij aangenaam op mijn lippen. Dat hij langer als de wat goedkopere lippenstiften blijft zitten is waarschijnlijk geen nieuwtje. Op de bovenste foto komt hij wat oranje achtig over, maar ga maar uit van de kleur op de laatste foto. Die komt echt het meest overeen met de werkelijkheid!

MAC heeft echt een enorm leuk en verslavend assortiment aan lippenstiften in allerlei kleuren. Mijn verslaving is dan ook pas net begonnen en ik hoop dat ik af en toe een nieuwe kan toevoegen aan mijn make-up tas. Houd vooral de website van MAC in de gaten, er zijn regelmatig acties waarbij ze gratis leveren!


What's your favourite MAC lipstick? 


 

12 comments:

  1. Wat een prachtige kleur is dit, staat je mooi!

    ReplyDelete
  2. Wauwie, wat een mooie, subtiele kleur. Ik ga 'm zeker onthouden! En al was je alweer een tijdje geleden jarig: Nog gefeliciteerd! :)

    ReplyDelete
  3. Erg mooie kleur, maar de laatste foto, heb je hem daar op? Want hij lijkt daar veel meer roze! xliefs

    ReplyDelete
  4. Thanks for je comment! Ja bij de laatste foto draag ik hem. In de tekst kun je lezen dat ik bij de laatste foto een nieuwe camera heb gebruikt x

    ReplyDelete
  5. Mooi! Mac lippenstiften zijn vaak prachtig! Je ziet wel het verschil van camera's haha. X

    http://hill-ie.blogspot.nl/2013/11/give-away-bracelets.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ja het verschil is nogal obvious. Gelukkig maar, anders had ik voor niets zo'n dure camera gekocht haha. Thanks x

      Delete
  6. Wauw, wat een mooie kleur! & inderdaad, die laatste foto is echt goede kwaliteit!!

    ReplyDelete