Monday, December 30, 2013

GLOSSYBOX | DECEMBER


Anderhalve week geleden kreeg ik mijn tweede Glossybox: de kersteditie. Ik kon niet wachten om hem te openen en de inhoud van deze maand te zien, maar legde hem tussentijds alvast onder de kerstboom. Zo voelde het éxtra als een verrassing. Ik ben misschien een tikkeltje laat om er een post over te plaatsen, maar vind dat 'drukke dagen' dit keer als een geldig excuus kan worden gebruikt. Ik hoop ook dat iedereen hele fijne kerstdagen heeft gehad!

De box was kerstig verpakt in het roodwit en het thema was dan ook 'Precious Christmas'. Over de inhoud van deze maand was ik erg enthousiast, vooral de haarolie, oogschaduw, nagellak en de 'lip and eye active lift' waren mijn favorieten. Hierbij waren de oogschaduw en nagellak de fullsize producten in deze box.

Emite Make-up - Micronized eyeshadowEen van mijn favorieten deze maand is toch echt wel deze wit/parelmoerkleurige oogschaduw, die speciaal door mensen met gevoelige ogen gebruikt kan worden doordat het product olievrij is.
Ik heb hem alvast getest en zelfs als highlighter boven mijn blush op het gezicht gebruikt. Het is een hele zachte kleur waardoor hij voor elke gelegenheid geschikt is.

Nails Inc - Victoria

Speciaal voor de kerst heeft Glossybox een donkere, kersrode kleur nagellak toegevoegd. Ik heb hem nog niet getest, maar ga hem zeker gebruiken voor oud en nieuw. Hij schijnt een langhoudende, glossy finish te hebben en is de best verkochte kleur van Nails Inc.

Balance Me - Super toning body wash

Deze body wash is speciaal ontwikkeld om de huid te verbeteren, verzachten en goede circulatie te bevorderen. Het bevat actieve, natuurlijke ingrediënten zoals juniper, bergamot, geranium en lavendel. Ik heb hem zelf nog niet gebruikt maar het product kwam me erg bekend voor en kan niet wachten om hem te proberen. Nnatuurlijke producten zijn altijd een dikke plus!

Renu - Lip and eye active lift

Nog steeds snap ik niet helemaal waar Glossybox precies op doelt door dit product toe te voegen deze maand. 'Wordt ik al zo oud dan?' vliegt sinds mijn 18e al regelmatig door mijn gedachten en wordt bij deze bevestigd. Natuurlijk overdrijf ik en vond ik het spannend om hem te proberen. Het product bevat een aparte geur die ik niet goed kan plaatsen en lijkt enigszins te werken bij mijn ogen (of toch het placebo effect?). Deze behandeling zou ervoor moeten zorgen dat lijntjes worden verfijnd, diepe rimpels worden opgevuld en donkere kringen worden verminderd. 

Broaer - Vital oil
Deze olie is een combinatie van 5 oliën uit 5 verschillende continenten (argan-, jojoba-, olijf-, macadamia- en soja olie). Vooral met de eerste -argan olie- heb ik goede ervaringen. Ik gebruik zelf een shampoo en masker met Marokkaanse argan olie. Deze 'vital oil' is geschikt voor alle haartypen en zelfs lichaam en handen. Kan niet wachten om deze te gebruiken en was als haarjunkie gelijk enthousiast toen ik deze zag!

Kérastase - Bain volumique shampoo & volumique gel treatment

Ook dit product komt me wel vrij bekend voor maar heb het nog niet geprobeerd. Ik zie eerlijk gezegd ook nu pas dat er onderaan 'L'oreal Paris' staat. Deze shampoo en gel zouden het haar al na één behandeling zichtbaar en tastbaar dikker maken en volume en kracht toebrengen met een luchtige finish. Het haar zou van binnenuit herstelt worden. Ikzelf geloof meer in gezond eten en leven om dat voor elkaar te krijgen, maar het zou natuurlijk mooi zijn als dit echt het geval is! Ik vind het wel fijn dat het speciaal is ontworpen voor fijn haar, waardoor het goed van pas komt. 

Al met al een interessante box met leuke producten en een extra toevoeging voor de kerst! Ik kan niet wachten om de overige producten te proberen. Ook merk ik deze maand dat de inhoud meer is afgestemd op mijn beauty profiel waardoor ik het gevoel krijg dat het wat persoonlijker is. Ik ga ook snel rondkijken wat jullie in de Glossybox van deze maand hebben gekregen. 

Ik wenst iedereen een enorm GEZOND, MOOI EN GELUKKIG 2014!!













3 comments: